zondag 3 februari 2013

Minpuntjes

Van sommige dingen weet ik best dat het niet mijn sterkste punten zijn. Opruimen bijvoorbeeld. Ik ben van het type ontplofte bom qua huishouden. Ook zing ik met geweldige overtuiging, maar niet altijd even zuiver, kan ik niet echt heel lekker koken en doet mijn haar meestal niet wat ik wil. Allemaal kleine dingetjes die niet heb, doe of kan. Niet wereldschokkend, niet heel leuk, maar het is wat het is. Vervelend is het wel als af en toe iemand je op een minpuntje wijst waarvan je niet wist dat je hem had, of wist dat er op dat specifieke punt uberhaupt minpunten te behalen waren. Iemand zei me laatst: "Nou, jou handschrift is ook niet erg Rock 'n Roll." En het is niet dat een "rock 'n roll" handschrift ooit een ambitie van mij is geweest, maar toch baal ik er nu van dat ik het niet heb.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten