zondag 24 februari 2013

Six Degrees of Separation

Lieve theater-avonturiers uit Sittard en omstreken,

Een oude volkswijsheid zegt dat je via zes handdrukken iedereen in de wereld kunt bereiken. Iets wat door de sociale media zelfs sneller zou moeten kunnen, en via linkdin is dat zelfs te checken. Zo ben ik via mijn schoonmoeder, en een kennis van haar gelinkt met mijn allereerste ex-vriendje, die overigens via zijn zus, via Hyves heeft laten weten nooit meer met mij te willen spreken, maar dat is weer een ander verhaal. Ik vroeg me vandaag af of het ook zo werkt met plaatsen. Of je via bekenden ook elk plaatsje in de wereld kent. Met andere woorden: Ben ik ‘connected’ met Sittard? Het antwoord is een feestelijk: “Ja!”

Mijn vader is judoka geweest en heeft in zijn leven ooit een partij gevochten tegen Anton Geesink. Anton Geesink heeft tijdens zijn NOS/NSF periode zeker een een aantal keer mede-Olympisch-kampioen Arnold Vanderlyde ontmoet, en die is geboren in Sittard!

Kijk zo simpel kan dus het leven zijn. Ik voel meteen een warme band met mooi Sittard en al haar inwoners. Ik hoop jullie dan ook dinsdag 26 februari om 20:00 in de Staddschouwburg te ontmoeten om in 1 klap die 6 stappen terug te brengen naar 1.

Liefs,
Dian

http://www.uitbalie.nl/voorstellingen/1866/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten